Steinar S Posted June 15, 2007 Share Posted June 15, 2007 hei, er det noen som har deleliste eller vet hvor jeg kan laste ned deleliste til min Yanmar 4JH-HTE 66hk. tenkte jeg skulle bestille deler fra statene, men må ha delenr. Steinar S E-post Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haba Posted June 15, 2007 Share Posted June 15, 2007 Hei. Har sendt deg en e-post, den kan muligens være til hjelp. mvh Haba Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Steinar S Posted June 15, 2007 Author Share Posted June 15, 2007 Tusen takk Haba, men det sverre. Har alerede mailet minards uten hell. Motoren din er nok annerledes, men takk likevel. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars H. Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Hei. Komplett servicemanual finner du i hvert fall her. Lars H. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post Share on other sites More sharing options...
Steinar S Posted June 17, 2007 Author Share Posted June 17, 2007 Takk Lars H, men det har jeg. Skulle så gjerne hatt komplett delekatalog da jeg skal bestille deler fra USA. Du skjønner jeg har fått sjøvann inn i sylindrene og må bytte alle fire foringer og stempel. Da er jeg så nærme total overhaling at jeg vurderer å skifte lager og tettninger samtidig. Hadde hvært morro å fått ett tilbud på delene fra USA. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts