Jump to content

Marna motor, noe å redde?


Sleipner93

Recommended Posts

Heisann!

 

Jeg har vært nede i en havn å siklet litt på en motor som stod der å gråt sine siste timer så det ut som. Dette var en 2 sylindra Marna motor. Mener og tror at dette er en R2 men ikke sikker. Husker at den stod i en båt som nå har fått en VP i seg og motoren er nå flott slengt ifra seg en 25m vekke fra båten. Motoren mangler toppen, manifold, forgasser, magnet og sveiv (dette er hva jeg kom på i farta) jeg har veldig lyst å redde denne motoren men blir det ikke voldsomt dyrt å få tak i nye deler til denne? :cry: ? Skal få tatt noen bilder en dag!

Link to post
Share on other sites

Om du skulle få tak i nye deler kan du sikkert heller kjøpe en brukt motor i bra stand. Om du isteden har lagringsplass, og god tid, er det vel ikke umulig at du kommer over brukte deler / eventuelt en kondemnert motor med disse delene gratis eller til en rimelig penge. Marna er nydelige klassiske motorer, og jeg synes du burde kaste deg over prosjektet om du har lyst og mulighet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...