Sleipner93 Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Heisann! Jeg har vært nede i en havn å siklet litt på en motor som stod der å gråt sine siste timer så det ut som. Dette var en 2 sylindra Marna motor. Mener og tror at dette er en R2 men ikke sikker. Husker at den stod i en båt som nå har fått en VP i seg og motoren er nå flott slengt ifra seg en 25m vekke fra båten. Motoren mangler toppen, manifold, forgasser, magnet og sveiv (dette er hva jeg kom på i farta) jeg har veldig lyst å redde denne motoren men blir det ikke voldsomt dyrt å få tak i nye deler til denne? :cry: ? Skal få tatt noen bilder en dag! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sofaseileren Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Om du skulle få tak i nye deler kan du sikkert heller kjøpe en brukt motor i bra stand. Om du isteden har lagringsplass, og god tid, er det vel ikke umulig at du kommer over brukte deler / eventuelt en kondemnert motor med disse delene gratis eller til en rimelig penge. Marna er nydelige klassiske motorer, og jeg synes du burde kaste deg over prosjektet om du har lyst og mulighet. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sleipner93 Posted June 16, 2007 Author Share Posted June 16, 2007 Ja, jeg vurderer det kraftig.. Men så kan jeg jo ikke bare hente motoren må jo finne ut hvem som "eier" den først vel? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sodne Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Eg hadde ein Marna i ein gavl eg hadde møtte mange nye mennesker på den måten, dei fleste hadde ein tamp i håndå. bruk den som ile. Quote stå i ro båt! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts