Sveinern2 Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Hei! Min betre halvdel såg en båt i et viMenn magasin for noen år siden, og vi har lett lenge etter den båten. Har lite spec om båten, det jeg vet er at den: koster ca8mill har et navn som begynner på P. Muligens noe slikt som Preditor, Predictor, eller lignende. Etter navnet stod tallet 95. Så mulig den er 95fot Noen som har en tanke på hvilken båt dette kan være? Takk for svar Mvh Svein Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Spinner Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Sunseeker Predator 95 Her er den Quote Senior-du er min helt! Link to post Share on other sites More sharing options...
Belgarath Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Søren, du var akkurat litt kjappere enn meg.. :-( Quote MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post Share on other sites More sharing options...
Sveinern2 Posted June 16, 2007 Author Share Posted June 16, 2007 (edited) takk for svar :D Akuratt den båten vi lette etter :) Edited June 16, 2007 by Sveinern2 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
seilbaat Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Hei!Min betre halvdel såg en båt i et viMenn magasin for noen år siden, og vi har lett lenge etter den båten. Har lite spec om båten, det jeg vet er at den:koster ca8millhar et navn som begynner på P. Muligens noe slikt som Preditor, Predictor, eller lignende. Etter navnet stod tallet 95. Så mulig den er 95fot Noen som har en tanke på hvilken båt dette kan være?Takk for svar MvhSvein Mente du 8 mill dollar? ;) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bützfleth Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Kjempe fin båt! :) Jeg er misunnelig :D Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts