Sveinern2 Startet 16.Juni.2007 Del på Facebook Startet 16.Juni.2007 Hei! Min betre halvdel såg en båt i et viMenn magasin for noen år siden, og vi har lett lenge etter den båten. Har lite spec om båten, det jeg vet er at den: koster ca8mill har et navn som begynner på P. Muligens noe slikt som Preditor, Predictor, eller lignende. Etter navnet stod tallet 95. Så mulig den er 95fot Noen som har en tanke på hvilken båt dette kan være? Takk for svar Mvh Svein Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 16.Juni.2007 Del på Facebook Svart 16.Juni.2007 Sunseeker Predator 95 Her er den Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Belgarath Svart 16.Juni.2007 Del på Facebook Svart 16.Juni.2007 Søren, du var akkurat litt kjappere enn meg.. :-( Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Sveinern2 Svart 16.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2007 (redigert) takk for svar :D Akuratt den båten vi lette etter :) Redigert 16.Juni.2007 av Sveinern2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
seilbaat Svart 17.Juni.2007 Del på Facebook Svart 17.Juni.2007 Hei!Min betre halvdel såg en båt i et viMenn magasin for noen år siden, og vi har lett lenge etter den båten. Har lite spec om båten, det jeg vet er at den:koster ca8millhar et navn som begynner på P. Muligens noe slikt som Preditor, Predictor, eller lignende. Etter navnet stod tallet 95. Så mulig den er 95fot Noen som har en tanke på hvilken båt dette kan være?Takk for svar MvhSvein Mente du 8 mill dollar? ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 17.Juni.2007 Del på Facebook Svart 17.Juni.2007 Kjempe fin båt! :) Jeg er misunnelig :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.