Jump to content

Styresnekke: montere den sideveis..

blacki

Recommended Posts

Hei igjen kjære båtvenner :smiley:

Trenger litt hjelp igjen jeg..

Slik jeg ser det så har det vel ikke noe å si om jeg montere styresnekken min sideveis i kontroll panelet. At styrekabel og den andre pilten stikker sideveis istedenfor rett nedover!

Er forøvrig en ultraflex styresnekke det er snakk om.

:cheers:

Redigert av blacki (see edit history)

Kan ikke skjønne at det kan være noe problem med Ultraflex snekke. Monter den veien som passer deg best :smash: Se evt. etter muligheter for at vann kan samle seg i snekken, det gjør ikke noe godt inni der...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Kan ikke skjønne at det kan være noe problem med Ultraflex snekke. Monter den veien som passer deg best :smash: Se evt. etter muligheter for at vann kan samle seg i snekken, det gjør ikke noe godt inni der...

Var vel det jeg også trodde. Vann tror jeg ikke blir et stort problem. Kommer dte vann ditt så er det mye annet som sliter også for å si det slik! :)

Takk takk, kjære karmøybu! Hilsen en annen karmøybu.. :cheers:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...