Jump to content

Styresnekke: montere den sideveis..


blacki

Recommended Posts

Hei igjen kjære båtvenner :smiley:

 

 

Trenger litt hjelp igjen jeg..

 

Slik jeg ser det så har det vel ikke noe å si om jeg montere styresnekken min sideveis i kontroll panelet. At styrekabel og den andre pilten stikker sideveis istedenfor rett nedover!

 

Er forøvrig en ultraflex styresnekke det er snakk om.

 

:cheers:

Redigert av blacki (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kan ikke skjønne at det kan være noe problem med Ultraflex snekke. Monter den veien som passer deg best :smash: Se evt. etter muligheter for at vann kan samle seg i snekken, det gjør ikke noe godt inni der...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Kan ikke skjønne at det kan være noe problem med Ultraflex snekke. Monter den veien som passer deg best :smash: Se evt. etter muligheter for at vann kan samle seg i snekken, det gjør ikke noe godt inni der...

 

Var vel det jeg også trodde. Vann tror jeg ikke blir et stort problem. Kommer dte vann ditt så er det mye annet som sliter også for å si det slik! :)

 

 

 

Takk takk, kjære karmøybu! Hilsen en annen karmøybu.. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...