Suzuki Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 et sted en gang, har jeg sett en slags bodybag, altså en bag i ganske tjukk gummi for inpakking av påhengsmotor. Denne var utstyrt med glidelås om jeg ikke husker feil og skulle være langt på veg tett. Påenget var å slippe søl og stank f.eks når en påhengsmotor løftes rett av jolla, og plasseres i bagasjerommet på bilen. Noen som veit hvor de har noe sånt ? Suzuki Quote No boat needed.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Mulligan Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Den fantes, for lenge siden, som tilbehør til den lille 2 hk. drinkmixeren til Yamaha. Onde tunger ville ha det til at den skulle fange opp deler som falt av. Har ikke sett noen andre. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Suzuki Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Har ikke sett noen andre. Joda, jeg veit det finnes. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Suzuki Posted February 22, 2008 Author Share Posted February 22, 2008 noen med ideer eller forslag her ? Alternativet er vel å gå til en kapellmaker, de kan kanskje lage noe i " OB-Wiik " pressenningstoff.. Jeg skal periodevis ha påhengeren inni bilen, og vil ikke ha søl og lukt overalt... Suzuki Quote No boat needed.. Link to post Share on other sites More sharing options...
OT-flyktning Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 En mulig produsent kunne jo være PVC-Duksveis AS på Lunner. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SRA Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Bruk baggen til gummibåten (hvis du har slik bag), er nok ikke sterk nok til å bære den i Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts