Al Capone Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Hei! Jeg skal se på en båt det sitter en Status marine motor i 52 HK.Det jeg lurer på i den sammenhengen er som følger, jeg har søkt etter motor med det navnet,da har det dukket opp litt forskjellige navn,som f.eks. Peugoet status marine og Sabb status marine. Er ikke Status marine det hele navnet på motoren i den båten jeg skal se på?? Håper noen kan forklare dette for meg,da jeg ikke får snakket med eier i nærmeste fremtid. Mvh Al Capone Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tarsis Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Motorane heiter Status Marine og vart seld av Sabb. Basert på Indenor XDP4.90 og er samme motor som Volvo MD21 og nesten lik Peugeout XD90 som blei brukt til 504 1974 - 82. Marinisert av Vetus sjekk tæringer i eksos om det er vetus manifold. Tarsis Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Al Capone Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Hei. Takker så mye for svaret. Mvh Al Capone. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts