Al Capone Startet 18.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2007 Hei! Jeg skal se på en båt det sitter en Status marine motor i 52 HK.Det jeg lurer på i den sammenhengen er som følger, jeg har søkt etter motor med det navnet,da har det dukket opp litt forskjellige navn,som f.eks. Peugoet status marine og Sabb status marine. Er ikke Status marine det hele navnet på motoren i den båten jeg skal se på?? Håper noen kan forklare dette for meg,da jeg ikke får snakket med eier i nærmeste fremtid. Mvh Al Capone Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 18.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2007 Motorane heiter Status Marine og vart seld av Sabb. Basert på Indenor XDP4.90 og er samme motor som Volvo MD21 og nesten lik Peugeout XD90 som blei brukt til 504 1974 - 82. Marinisert av Vetus sjekk tæringer i eksos om det er vetus manifold. Tarsis Sitér dette innlegget Link to post
Al Capone Svart 18.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2007 Hei. Takker så mye for svaret. Mvh Al Capone. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.