Gasten Startet 19.Juni.2007 Del på Facebook Startet 19.Juni.2007 Under restaurering av en gammel skøyte, har et uventet problem dukket opp ved tilkobling av styrepumpen. Det er en Servi pumpe på rattet. jeg har ikke hatt noe med pumper å gjøre tidligere og aldeles grønn på området. Kort beskrivelse av pumpen: Påfylling bak rattet, tre rør ned til en "boks" under rattet. Det er to tykke, og et (det midterste) tynt rør. De to tykke fortsetter på undersiden av "boksen". (Jeg antar boksen inneholder tilbakseslagsventiler og evt beskyttelse mot overtrykk) Avhengig av hvilken veg jeg snur rattet henholdsvis suger og blåser de to tykke rørene som kommer ut på undersiden av "boksen". Når jeg fyller olje oppe i påfyllingen øverst, kommer det ikke olje ut noen av de tykke rørene, kun ut gjennom en ventil som er montert på det tynne midterste røret som går ned på "boksen". Jeg får altså ikke olje inn i slangene mot rorpumpen. Og jeg får ikke olje i de tykke rørene fra pumpen og ned mot den etterhvert ofte omtalte "boksen". Er det noen som vet hvor jeg det kan finnes en instruksjonsbok / manual / beskrivelse av pumpen / virkemåten, slik at jeg slipper å leite helt i blinde? Takknemlig for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 19.Juni.2007 Del på Facebook Svart 19.Juni.2007 Servi har jeg ingen kunnskap om. Men kanskje dette er et sted å begynne: http://www.servi.no/htm/pdf/Brosjyre_ServiGruppen.pdf Sitér dette innlegget Link to post
bad bad sofa Svart 7.Juni.2020 Del på Facebook Svart 7.Juni.2020 Hei. Jeg har akkurat samme problemet, fant du noen løsning på det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.