benq Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Da jeg har "ryddet"(les.muligens kastet) bruksanvisningen til min Magellan GPS 310 og pga.langt fremtredende presenilitet, selv om jeg bare er i begynnelsen av 50 årene så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med en på norsk. Som kjent så er "manns minne" bare ca. 14 dager tilbake i tid , og dette er jo helt fra i fjor høst, så det er jo ikke rart at den er borte, men her er jo et fora som er ganske enestående på mange ting, så på forhånd takk. Quote Link to post
Arvid_A Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Hei! Her er den i hvertfall på engelsk: http://www.magellangps.com/assets/manuals/gps_310_en.pdf Quote Link to post
benq Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 Takker og bukker, får prøve å se om skole engelsken fortsatt fungerer. Quote Link to post
bliss X Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Det gjør den sikkert. Du får heller spørre om det er spesielle ord og utrrykk du lurer på. Mye GPS kunnskap her på baatplassen Quote Link to post
Recommended Posts