Jump to content

Båt kjøp?


benq

Recommended Posts

Har ca. 150 store og vil ha en turseiler i den prisklassen. Bør være rundt 30 fot og med innenbordsmotor (diesel), seil garderoben bør holde noen år til (hva er egentlig ca.levealder på seil i normalt bruk.) Er det noen forslag om hvilken type båt som kan passe med de kriteriene som jeg har satt opp. Bør man kanskje vente til høsten? Dette var mange spørsmål, håper på mange svar. :flag::flag:

Link to post
Share on other sites

Har snakket med selgeren, og det er endel å gjøre med den. Han brukte ordet "nevenyttig". Han hadde bare brukt båten siden han kjøpte den,så han var ærlig.Men det ligger ett par stk. på side 6 i kategorien 100000-250000 som jeg har luktet litt på. Men takk så langt. :flag:

Link to post
Share on other sites

Hei benq

 

Vet du hva han mente med nevenyttig da? Det som gjør båten intr. er at den har en ny Yanmar 20 Hk, og det representerer en stor verdi.

Gamle motorer er som regel det største problemet med båter i denne prisklassen. Jeg ville forsøkt å finne ut mer om hva som må gjøres med båten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...