Alicraft 19 med b20 Startet 19.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2007 Hei har en volvo penta b20 130 hk (aq130) den har både lukket og åpent kjølesystem. er det noen som har varmeveksler til denne? har hørt at det må gå 30 liter ferskvann per minutt gjennom veksler, hvis dette sier noe. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 19.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2007 Hei Hvi du ikke finner noe annet anbefaler jeg en tur til en bilopphugger. Mange biler som har gode varmevekslere der olje avkjøles av kjølvannet. Kanskje noe slikt kan brukes? Det finnes også små radiatorer for oljekjøling som er luftkjølt - står vanligvis under den vanlige radiatoren. Den er fin hvis noen vil bygge varmeapparat.. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Hydrox Svart 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 Jeg vet Marine & Industrisalg i Bergen har noen Bowmann kjølere liggende i hyllene sine. Brukt har jeg ikke kjennskap til. Sitér dette innlegget Link to post
Rino Svart 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 Hei! Jeg har en ferskvannkjøler til B-20 liggende, den skal være i orden. ring meg 90 95 78 33 hilsen Rino Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 har en bowmann veksler som er brukt ca 60 timer .. kjøpte i fjor vinter... ny pris 14000.. tror jeg måtte ha halvparten skulle det være interessant.. beregnet for opptil 200 hk.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.