Hasla 26 Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 (edited) Skal bygge om min Yanmar til ferskvannkjøling med Martec som eventuelt skal stoppe rusk og sånn som kan løsne siden motoren blir litt varmereBør ikke være martec filter. Går det med sjøvannsfilter tro?MvhBjørn Edited June 19, 2007 by Hasla 26 (see edit history) Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post Share on other sites More sharing options...
Gunga Din Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 hej Hasla 26 varför ikke ett Martecfilter ??? byggde om en Joda24 en gang, til ferskvannkjöling det lilla Martecfiltret funkade veldi bra!!!!! det er ganske fin-masket......tror att ett sjövanns-filter er litt grövre (större masker) Quote S/Y Gunga Din Link to post Share on other sites More sharing options...
Hasla 26 Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 (edited) Takk for svar regner med att det er og få tak i Norge ca pris?MvhBjørn Edited June 20, 2007 by Hasla 26 (see edit history) Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts