Hasla 26 Startet 19.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2007 (redigert) Skal bygge om min Yanmar til ferskvannkjøling med Martec som eventuelt skal stoppe rusk og sånn som kan løsne siden motoren blir litt varmereBør ikke være martec filter. Går det med sjøvannsfilter tro?MvhBjørn Redigert 19.Juni.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Gunga Din Svart 19.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2007 hej Hasla 26 varför ikke ett Martecfilter ??? byggde om en Joda24 en gang, til ferskvannkjöling det lilla Martecfiltret funkade veldi bra!!!!! det er ganske fin-masket......tror att ett sjövanns-filter er litt grövre (större masker) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hasla 26 Svart 20.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 (redigert) Takk for svar regner med att det er og få tak i Norge ca pris?MvhBjørn Redigert 20.Juni.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.