Jump to content

Høyttaler til båt


asunde

Recommended Posts

Jeg betalte 300,- mer hos Maritim og gikk for Boss 350W.

Istedet "sparte" jeg litt på å kjøpe denne litt billigere stereoen fra SeaSea: LTC CDD-1020 MP3.

Stereoen er ikke beregnet for sjøen (selv om den er solgt på en båtbutikk :crazy: ), så jeg monterte den i taket i kabinen. Der står den rimelig skjermet, og vil forhåpentligvis overleve noen år. Den har fjernkontroll, så plasseringen er ingen ulempe.

 

Jeg er veldig fornøyd, og en kompis som er lydteknikker, sier at anlegget spiller relativt bra i forhold til pris.

 

Dette vet du sikkert, men det er viktig at du setter høytalerne i et tett rom. Jeg har de under benken, og det er merkbar forbedring av lyden når putene ligger over og tetter alle åpninger rundt lukene.

 

Lykke til!

 

EDIT: Nå ble jeg litt forvirret. Nettbaat, som jeg har linket til, selger høyttalerne til 690,-, samme som jeg betalte i høst hos Maritime. Mens Maritime nå selger de for 819,- og har trekt fra 50W. :crazy: . Tror uansett begge er MR690.

Redigert av duffy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg dro ut de hvite Sony høyttarerne mine og ertattet med kvalitetshøyttaler (fra Sony) til bil. 3-veis ! Vanvittig mye bedre lyd ! Har ikke tro på at de holder noe kortere en båt-varianten. Mulig jeg tar jobben det er å skru dem ut i vinter, men jeg tror de tåler en vinter også ! Koster jo ikke så mye penger lenger disse bilhøyttalerne....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...