Slagskibet Startet 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2003 Skandale i heimen i går. :cryin:PitPuddelen er veldig var for naboen som hilste henne i sommer med å ta labbene.Av natur er hun veldig fredelig men labbene hennes får du ikke. Så skjer skandalen!PitPuddelen ligger fredelig og sover ved siden av peisen og har det riktig så greit da terrassedøra går opp med et brak.Der står en S V Æ R nisse og brøler ho ho av full hals og strekker ut venstre arm. Oh skræk og gru,tenker den vettskremte firbente ,ikke nok med at det er en utrolig stygg inntrenger her som jeg ikke kjenner men der også den forhatte handa jeg er så redd for :nono: Og her er ingen Kaftein eller Ørnhild til å hjelpe meg heller. Siden angrep er beste forsvar enkelte ganger,og nå var det jo krise så da så. :nono:PitPuddelen smalt rett i trynet på nissen så begge føyk ut døra og landet i snøen på terassen. I forfjamselen så mista nissen,lue,parykk og sjkegg - og PitPuddelen trakk seg veldig sterk forvirret tilbake i en omgående taktisk manøver for å beskytte territoriet.Grunn til dyp konsekvens analyse,her er det masse som ikke stemmer-ansiktet kjenner jeg,hendene er jeg redd for men kroppen,der er det no galt Nissen stavrer seg opp på 2 igjen og får utstyret på plass så PitPuddelen reagerer med strittende nakkehår.De 2 tobente skifter pels,men skifte ansikt da!Får da være grenser Den firbente PitPuddelen gjør seg klar til nytt angrep da Ørnhild feier forbi henne for å sjekke hva som skjer i heimen.Nissen,fyllt av friskt overmot hiver seg over Ørnhild mens han brøler HO HO igjen.Og da skjer det skrækkelige! Ikke nok med at Ørnhild blir angrepet,nissen mister ansiktet igjen og de fryktelige hendene ligger nå på Ørnhilds rygg!!! :smash:PitPuddelen angriper med et snerr og alle 4 hoggtennene synker in i nissens skulder ..Nissen skriker,PitPuddelen er helt gal ,Ørnhild er hysterisk og blodet renner Etter at slåsskjempene er skilt,og nissen lappet sammen og har fortært en cognac og fred og ro i heimen er gjenoppstått var det på tide å gjenninnføre fredelig sameksistens mellom nissen og PitPuddelen igjen.Det var mislykket :lol: Så kommer ikke nissen til deg så vet du hvorfor.Han ligger hjemme med vond skulder! Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Ha, ha, ha. Jeg ler meg skakk. :smiley: En herlig historie, nesten for god til å være sann. Men det er den vel, side du tok deg bryet med å skrive den. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Slagskibet Svart 24.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Har bilder av gjennforenings forsøk av nisse & PitPuddel.Kommer senere Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Du har nå en egen måte å uttrykke deg på, Thor - som gjør at bildene på netthinna blir ekstra levende!! Herlig Julehistorie !! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Krapyl Svart 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Ja er det nå noen som skjønner hvorfor vi sperrer dem inne bak bomring? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Sebaldus Svart 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Studerer slikt med stor interesse da det snart er tid for julebesøk hos slektning med en hund fra helvete. Den må være all ondskap jorden har sett re-inkarnert Men, men.... i dette tilfelle kan man nesten forstå hunden. Ikke spøk å bli vekket på den måten Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Ja er det nå noen som skjønner hvorfor vi sperrer dem inne bak bomring? Bomringen er ikke for å holde oss inne Krapyl.Det for å holde Østfoldingene ute må du skjønne :yesnod:Og hjelper ikke det så må vi vel sette ut saltvanns krokodiller for å få fred? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Stakkars Bikkja, hoper hun er vaccinert...... vet ju aldri var nissen varit....... God Jul på dig Thor! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 24.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2003 Vektig argument der Thor. Under min oppvekst ute på øyane betød "å onse" alt fra å snyte på skatten, til å tilte flipperspillet. Var en kar blitt "onsa", hadde han blitt dyktig lurt. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Platt Svart 25.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2003 Ønsker herved både Nisse og PitPuddel god bedring. Nissen bør prise seg lykkelig over at hunden fra Baskerville ikke bet seg fast og gjorde skade på " bjellene "! Nissefar har sikkert bruk for dem når julen skal ringes inn!!! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2003 Men jeg ville sterkt vurdert drastiske tiltak mot hunden etter turen til legevakten. Jøss og bevares da Jat.I prinsippet er jeg enig med deg der MEN det forutsetter at du også har oppført deg da.Og i dette tilfellet så er nissen veldig klar over at han ved 2 anledninger ikke har oppført seg på en slik måte at han har så veldig mye å fare med.Ikke har han forlangt tiltak heller,og ærlig talt så hadde han ikke kommet noen vei med det i dette tilfellet.Han skremte og provoserte-bikkja oppførte seg som bikkje og beskyttet flokkmedlemmer og territorium da faren sikkert i hennes øyne var ekstrem. Jeg er meget oppmerksom på at ei bikkje er et dyr og kun kan stoles på inntil et visst punkt.Samtidig må jeg innrømme at det var en overraskelse at hun beit selv om jeg i dette tilfellet forstår hennes oppførsel.Hun var kort og greit vettaskremt Og stivkrampe sprøyte og tilsyn av helsevesenet det fikk nissen før han fikk cognac.Så får vi se om ikke freden mellom menneske og hund kan gjenopprettes med tiden.Ihvertfall hersker det fred og fordragelighet mellom nissen og meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.