Jump to content

Bikkja beit nissen!!


Slagskibet

Recommended Posts

Skandale i heimen i går. :cryin:PitPuddelen er veldig var for naboen som hilste henne i sommer med å ta labbene.Av natur er hun veldig fredelig men labbene hennes får du ikke.

Så skjer skandalen!PitPuddelen ligger fredelig og sover ved siden av peisen og har det riktig så greit da terrassedøra går opp med et brak.Der står en S V Æ R nisse og brøler

ho ho av full hals og strekker ut venstre arm.

Oh skræk og gru,tenker den vettskremte firbente :eek:,ikke nok med at det er en utrolig stygg inntrenger her som jeg ikke kjenner men der også den forhatte handa jeg er så redd for :nono: Og her er ingen Kaftein eller Ørnhild til å hjelpe meg heller.

Siden angrep er beste forsvar enkelte ganger,og nå var det jo krise så da så. :nono:PitPuddelen smalt rett i trynet på nissen så begge føyk ut døra og landet i snøen

på terassen.

I forfjamselen så mista nissen,lue,parykk og sjkegg - og PitPuddelen trakk seg veldig sterk forvirret tilbake i en omgående taktisk manøver for å beskytte territoriet.Grunn til dyp

konsekvens analyse,her er det masse som ikke stemmer-ansiktet kjenner jeg,hendene er

jeg redd for men kroppen,der er det no galt :smiley:

Nissen stavrer seg opp på 2 igjen og får utstyret på plass så PitPuddelen reagerer med

strittende nakkehår.De 2 tobente skifter pels,men skifte ansikt da!Får da være grenser :crazy:

Den firbente PitPuddelen gjør seg klar til nytt angrep da Ørnhild feier forbi henne for å sjekke hva som skjer i heimen.Nissen,fyllt av friskt overmot hiver seg over Ørnhild mens han brøler HO HO igjen.Og da skjer det skrækkelige! :smiley::wink:

Ikke nok med at Ørnhild blir angrepet,nissen mister ansiktet igjen og de fryktelige hendene ligger nå på Ørnhilds rygg!!! :wink: :smash:PitPuddelen angriper med et snerr og alle 4

hoggtennene synker in i nissens skulder ..Nissen skriker,PitPuddelen er helt gal ,Ørnhild er hysterisk og blodet renner :sad:

Etter at  slåsskjempene er skilt,og nissen lappet sammen og har fortært en cognac og fred og ro i heimen er gjenoppstått  var det på tide å gjenninnføre  fredelig sameksistens mellom nissen og PitPuddelen  igjen.Det var mislykket :lol: :lol:

 

 

Så kommer ikke nissen til deg så vet du hvorfor.Han ligger hjemme med vond skulder! :cool:

Link to post
Share on other sites

:smiley:  :santa:  :wink:  :santa::wink:   :santa:  :crazy:

 

Du har nå en egen måte å uttrykke deg på, Thor - som gjør at bildene på netthinna blir ekstra levende!!  :cool:  :sad:

 

Herlig Julehistorie !!

:smiley::santa::santcheers:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Men jeg ville sterkt vurdert drastiske tiltak mot hunden etter turen til legevakten.

 

Jøss og bevares da  Jat.I prinsippet er jeg enig med deg der MEN det forutsetter at du også har oppført deg da.Og i dette tilfellet så er nissen veldig klar over at han ved 2 anledninger ikke har oppført seg på en slik måte at han har så veldig mye å fare med.Ikke har han forlangt tiltak heller,og ærlig talt så hadde han ikke kommet noen vei med det i dette tilfellet.Han skremte og provoserte-bikkja oppførte seg som bikkje og beskyttet flokkmedlemmer og territorium da faren sikkert i hennes øyne var ekstrem.

Jeg er meget oppmerksom på at ei bikkje er et dyr og kun kan stoles på inntil et visst punkt.Samtidig må jeg innrømme at det var en overraskelse at hun beit selv om jeg i dette tilfellet forstår hennes oppførsel.Hun var kort og greit vettaskremt :smiley:

Og stivkrampe sprøyte og tilsyn av helsevesenet  det fikk nissen før han fikk cognac.Så får vi se om ikke freden mellom menneske og hund kan gjenopprettes med tiden.Ihvertfall hersker

det fred og fordragelighet mellom nissen og meg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...