kiv_tuning Startet 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2007 Hei Var akkurat i farten til å smøre på bunnstoff i går, da jeg pluttselig ser att ett digert skall av gelcoaten har detti av. Rett under bunnpluggen bak. Der v-bunnen går sammen. Det er såpass stort att jeg kan se noe slags hard skumgummi og glassfiberen under der igjen. Er veldig redd for plastpest under der, så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne ett firma som kan ordne dette. Men er det noen som vet om noe firma i Oslo som kan gjøre dette. Har båten påhenger, så frakting er ikke noe problem. Det er en bayliner 2355 97mod. Tørr ikke sette den ut før denne skaden er utbedra... Ognå som det er så fint vær Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 (redigert) Dette fikser du selv! Sjekk West System sine nettsider, mange tips der! Redigert 20.Juni.2007 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kiv_tuning Svart 20.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 Grunnen til att jeg ikke har lyst til å gjore det selv. Er att det har detti av en bit på størelse med 2-3 sukkerbiter. Ikke bare selve gelcoaten men noe slags fyllmasse helt inn til glassfiber stria. Vil derfor egentlig att noen proffe skal se på det. Er det noen i området som ettermonter baugpropeller da? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 Herr. Modal i Skjeberg er vel den beste innenfor mange mils omkrets. Roar Modal tror jeg han heter. Driver vis a vis Walberg Marine. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 Kan du legge inn bilder av skaden? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.