kiv_tuning Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Hei Var akkurat i farten til å smøre på bunnstoff i går, da jeg pluttselig ser att ett digert skall av gelcoaten har detti av. Rett under bunnpluggen bak. Der v-bunnen går sammen. Det er såpass stort att jeg kan se noe slags hard skumgummi og glassfiberen under der igjen. Er veldig redd for plastpest under der, så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne ett firma som kan ordne dette. Men er det noen som vet om noe firma i Oslo som kan gjøre dette. Har båten påhenger, så frakting er ikke noe problem. Det er en bayliner 2355 97mod. Tørr ikke sette den ut før denne skaden er utbedra... Ognå som det er så fint vær Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MartinN Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 (edited) Dette fikser du selv! Sjekk West System sine nettsider, mange tips der! Edited June 20, 2007 by MartinN (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kiv_tuning Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 Grunnen til att jeg ikke har lyst til å gjore det selv. Er att det har detti av en bit på størelse med 2-3 sukkerbiter. Ikke bare selve gelcoaten men noe slags fyllmasse helt inn til glassfiber stria. Vil derfor egentlig att noen proffe skal se på det. Er det noen i området som ettermonter baugpropeller da? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Larspo Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Herr. Modal i Skjeberg er vel den beste innenfor mange mils omkrets. Roar Modal tror jeg han heter. Driver vis a vis Walberg Marine. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ivar Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Kan du legge inn bilder av skaden? Quote Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts