ovelaur Startet 21.Juni.2007 Del på Facebook Startet 21.Juni.2007 (redigert) Hei Det kommer litt grønt kjølevann fra den ene KAD32 motoren min etter at denne var på årlig + 2-årlig + 100t service. Der ble bl.a. kjølevann byttet. Det kommer så lite, at jeg ikke klarer å se hvor det kommer fra. Men det kommer noen dråper i uken selv om motor står ubrukt. Hvor bør jeg begynne å lete? Hvilke komponenter som er blitt berørt i denne service er typiske feilkilder etter deres erfaring? Redigert 21.Juni.2007 av ovelaur (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 21.Juni.2007 Del på Facebook Svart 21.Juni.2007 Dette må være enkelt, er det ikke bare å reklamere på servisen på verkstedet. Sitér dette innlegget Link to post
ovelaur Svart 21.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2007 Joda. Men verkstedet ligger 35 nautiske mil unna. Og det koster litt å dra dit bare for å evt. trekke bedre til en plugg eller bolt. Det klarer jeg jo selv også (hvis jeg finner ut hvor det kommer fra). Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 21.Juni.2007 Del på Facebook Svart 21.Juni.2007 Er det ikke bare det klassiske med at de har fylt på litt for mye veske på ekspansjonstanken og at det overskytende nå blir presset ut? Eventuelt at det lekker fra ett av avtappingspunktene som står beskrevet i instruksjonsboken? Sitér dette innlegget Link to post
ovelaur Svart 21.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2007 Er det ikke bare det klassiske med at de har fylt på litt for mye veske på ekspansjonstanken og at det overskytende nå blir presset ut? Eventuelt at det lekker fra ett av avtappingspunktene som står beskrevet i instruksjonsboken? Ikke for mye på ekspansjonstanken. Men jeg skal sjekke avtappingspunktene i morgen etter planen. Det er det som er min teori også. Må først demontere en arbeidsdørk før jeg kan komme til under motor. Men tenkte å få mest mulig tips i løpet av kvelden før jeg hiver meg på i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.