Spirit Startet 23.Juni.2007 Del på Facebook Startet 23.Juni.2007 Hei Jeg vurderer å bytte ut mine pakninger i skyvevinduene på min Bayliner 2556 men klarer ikke å finne ut hvem som kan levere slike lister. Har søkt gjennom forumet og fått noen tips men ingen som er 100% sikre. De pakningene som står i nå er harde og de gjør at vinduene er vanskelige å skyve på. Mvh Spirit Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 23.Juni.2007 Del på Facebook Svart 23.Juni.2007 Hei! Jeg fikk tips her på forumet om en butikk i Bergen. Se på nettsidene dere: http://www.hartveitbutikk.no Jeg sendte en mail med bilde av gammel pakning, de ringte meg opp dagen etterpå og vi fant ut hva jeg trengte. To dager senere var pakningen avhentet på Posten. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.Juni.2007 Del på Facebook Svart 24.Juni.2007 Eller sealsdirect.co.uk -- stort utvalg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jdahl Svart 24.Juni.2007 Del på Facebook Svart 24.Juni.2007 jeg har byttet alle pakningen på mine side vinduer,tok med en bit av den gamle pakningen,dro til den lokale glassmesteren, han fant fram katalogen, vi fant lista som lignet på min, jeg synes det var greit og se sammens med en fagmann,tror jeg måtte ha 40 meter til min så da er det greit det er riktig list,ikke helt billige Men det ble veldig bra da Jdahl Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 24.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2007 Takk for svarene, det er godt å se at ikke alle er på ferie. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 25.Juni.2007 Del på Facebook Svart 25.Juni.2007 Bayliner importøren skaffer også orginale, men det koster en del . . . Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.