Spirit Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Hei Jeg vurderer å bytte ut mine pakninger i skyvevinduene på min Bayliner 2556 men klarer ikke å finne ut hvem som kan levere slike lister. Har søkt gjennom forumet og fått noen tips men ingen som er 100% sikre. De pakningene som står i nå er harde og de gjør at vinduene er vanskelige å skyve på. Mvh Spirit Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomcat Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Hei! Jeg fikk tips her på forumet om en butikk i Bergen. Se på nettsidene dere: http://www.hartveitbutikk.no Jeg sendte en mail med bilde av gammel pakning, de ringte meg opp dagen etterpå og vi fant ut hva jeg trengte. To dager senere var pakningen avhentet på Posten. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Skipper Worse Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Eller sealsdirect.co.uk -- stort utvalg. Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post Share on other sites More sharing options...
jdahl Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 jeg har byttet alle pakningen på mine side vinduer,tok med en bit av den gamle pakningen,dro til den lokale glassmesteren, han fant fram katalogen, vi fant lista som lignet på min, jeg synes det var greit og se sammens med en fagmann,tror jeg måtte ha 40 meter til min så da er det greit det er riktig list,ikke helt billige Men det ble veldig bra da Jdahl Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Spirit Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 Takk for svarene, det er godt å se at ikke alle er på ferie. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Trophy Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Bayliner importøren skaffer også orginale, men det koster en del . . . Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts