ola dunk Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 hei igjen. maser mye her nå. men det må til noen ganger. spørmålet nå gjelder fortsatt alpha one drev og tilhørende transom. og da lurer jeg på om den "flensen" som belgen rundt drivaksel festet i er på noen måte utbyttbar. eller må hele transom byttes? den som står bak. utvendig på akterspeil Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bawaria Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Au, den hel. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ola dunk Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 syns det kunne se slik ut ja. men måtte få det bekreftet. noen forslag til å få fikset uten å ta den jobben da.... syns det virker som den er noe kon også Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ola dunk Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 finni lekasjen da. og den er fikset for sesongen. eller det spørs da. hva jeg kan finne på ang belgfeste. men noterer meg nummeret dit likevel jeg. ok det eller tenker litt om det finnes noe vidundermiddel å legge rundt i tillegg til slangeklemme dratt løst til. lekasjen lå i kjøling gjennom transom Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bawaria Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Har den flensen til belgen som gimmballlageret sitter i sprukket ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ola dunk Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 nei. ikke sprukket. men av en eller annen grunn så er den ytterste delen borte. den er knekt akkurat der det er spor til belgen skal ligge ned i Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bawaria Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 AU. PÅ båt verksteder ligger det en del transommer rundt om . Synd jeg har pælma mange, så jeg har ingen nå. Har ingen i sikte ennå, men det kommer nok noen etterhvert men det er gjerne vinterarbeid , i forbindelse med motorbytte. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ola dunk Posted June 24, 2007 Author Share Posted June 24, 2007 ja. det pleier å være sånn. får fikset det på en eller annen måte. bare finne en sikker måte å få det til. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts