fram21 Startet 25.Juni.2007 Del på Facebook Startet 25.Juni.2007 hei! jeg driver og pusser opp plast snekka mi. er nesten ferdig men jeg liker den donk donk lyden i båten, men når kjølinga går i eksosen og ut så ødelegger den lyden helt. jeg har et rør som jeg kan la vannet gå ut av men da blir eksosen for varm at det ryker av røret. er det en annen måte og kunne avkjøle eksosen på?? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 25.Juni.2007 Del på Facebook Svart 25.Juni.2007 Legg dobble metallrør, evt, sirkuler vann i ytterste røret, men sansynligvis holder det med luft i mellom. Slik det "skjermes" på de litt eldre parafinbrennerene. Sitér dette innlegget Link to post
oddkt Svart 25.Juni.2007 Del på Facebook Svart 25.Juni.2007 Sätt dit ett rör med kran så bara lite vatten går till avgasarna,då har du kvar ditt dunk dunk med kylning.så var det på min gamla FM motor. MVH Odd Sitér dette innlegget Link to post
fram21 Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2007 takk for ideene. men viss dere har flere så er det bare og skrive de for jeg har mange ideer men tar selfølgelig den letteste og beste løsningen så men skal fikse det snart tenkte jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.