lano2 Svart 9.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2016 pga vedlikehold på brua, er seilingshøyden redusert til 16 meter på Skjernøybrua ! Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 10.August.2016 Del på Facebook Svart 10.August.2016 Gikk forbi i dag. Båten skal på land. En fin sesong over for min del. Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
lano2 Svart 12.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2016 Flotte bilder ! Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2023 Ja ! Jeg skal forbi både Elses odde og "Even-håla", eller som de fleste fremdeles kaller for Sodevika. Sitér dette innlegget Link to post
nik0lai Svart 9.Juni.2023 Del på Facebook Svart 9.Juni.2023 lano2 skrev 1 time siden: Ja ! Jeg skal forbi både Elses odde og "Even-håla", eller som de fleste fremdeles kaller for Sodevika. Aner jeg en viss skepsiss mot nedsprengningen av Sodevika? Hvis den debatten for tak her, er det vel bare å finne frem popcornet.. Hilsen SØGNE-beboer. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
pipe Svart 9.Juni.2023 Del på Facebook Svart 9.Juni.2023 Etter St Hans bålet i 2013 brant odden opp så hvor står saken om dagen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.Juni.2023 Del på Facebook Svart 9.Juni.2023 lano2 skrev for 14 timer siden: Ja ! Jeg skal forbi både Elses odde og "Even-håla", eller som de fleste fremdeles kaller for Sodevika. Velkommen tilbake, Såpa! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
lano2 Svart 29.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni Ja, tror jeg skal forbi Norges sydligste punkt Elsesodden i år også ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.