regina_nei_takk Svart 29.Juni.2007 Del på Facebook Svart 29.Juni.2007 ...fint å bade fra Pysen Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 1.Juli.2007 Del på Facebook Svart 1.Juli.2007 Det var vel ikke så mange meterne unna den mye omtalte dødsulykken skjedde? ...ja, det er riktig at Smedodden ligger noen meter lengre øst. Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 2.Juli.2007 Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 (redigert) Redigert 2.Juli.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 2.Juli.2007 Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Ja gikk forbi denne i et fryktelig regnvær forrige tirsdag, fikk også et glimt av "lano2 "skuta. på vei østover. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
lano2 Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Så kom du ikke innom ? Jeg sliter med å få tømt baren, før Danmarksturen.... Orker ikke dra på drikkevarer inn i EU... Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Så kom du ikke innom ? Jeg sliter med å få tømt baren, før Danmarksturen.... Orker ikke dra på drikkevarer inn i EU... ...jeg kan sikkert bistå Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Uansett, Smedodden og Elseodden er nærme broa. Det kan du se på dette bildet: Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 ...her er sommerens fotokonkurranse: Legg inn bilder av Elseodden her....flotte premier sendes i posten Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 4.Juli.2007 Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 Elseodden - ingen tvil... Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 5.Juli.2007 Del på Facebook Svart 5.Juli.2007 (redigert) Redigert 6.Juli.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 5.Juli.2007 Del på Facebook Svart 5.Juli.2007 I følge nettavisenhar statens kartverk tatt endelig standpunkt i saken. Lano kan visst bare få opp pølseboden sin først som sist. Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Statens kartverk: For oss er Lindesnes nå ei øy... Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 (redigert) Så kom du ikke innom ? Jeg sliter med å få tømt baren, før Danmarksturen.... Orker ikke dra på drikkevarer inn i EU... Nei, det lå jo så mange små Steady`er, og da måtte jeg ha gått longside deg, og det liker du jo ikke Men neste gång(hvis jeg har tid) så kan jeg droppe anker og vente rett utenfor. Å så regner det jo bare hele tiden der nede. Redigert 6.Juli.2007 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Gunga Din Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 "Statens kartverk: For oss er Lindesnes nå ei øy..." men er ikke hele Skandinaviske halvön en ö http://kanaler.arnholm.nu/europa/ryssland/belomors.html Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
regina_nei_takk Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 nei, motsatt. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 På nytt et forbløffende bra innlegg fra Gunga Din. Hvor tar du all kunnskapen fra? Jeg hadde glemt hele Stalin-kanalen. Ditt innlegg har gitt meg et nytt reisemål. Men siden jeg ikke har seil og begrenset tankkapasitet må det vel bli med en annen båt. Stalinkanalen er mer enn dobbelt så lang som Kielerkanalen (100 km lang). Planlegger å seile den (Kielerkanalen) til uken dersom været blir bedre - men fordelingen av lavtrykk og høytrykk synes å innebære at været blir svært ustabilt også til uka, jfr. http://www.wetterzentrale.de/ Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 6.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Nei, det lå jo så mange små Steady`er, og da måtte jeg ha gått longside deg, og det liker du jo ikke Neida, gå bare inn på vestsiden av utriggeren til å gå på. Ørsta utriggeren tåler jo en båt på hver side av seg... Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Neida, gå bare inn på vestsiden av utriggeren til å gå på. Ørsta utriggeren tåler jo en båt på hver side av seg... planlegger å seile båten hjem fra Danmark i september, så følg med på utliggeren. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
lano2 Svart 6.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Nei, vi har ikke noen uteligger .... Den siste fikk plass på sykehjemmet, for noen uker siden.... Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 På nytt et forbløffende bra innlegg fra Gunga Din. Hvor tar du all kunnskapen fra? Jeg hadde glemt hele Stalin-kanalen. Ditt innlegg har gitt meg et nytt reisemål. Men siden jeg ikke har seil og begrenset tankkapasitet må det vel bli med en annen båt. Stalinkanalen er mer enn dobbelt så lang som Kielerkanalen (100 km lang). Planlegger å seile den (Kielerkanalen) til uken dersom været blir bedre - men fordelingen av lavtrykk og høytrykk synes å innebære at været blir svært ustabilt også til uka, jfr. http://www.wetterzentrale.de/ Så lenge det er en kanal med sluser er det vel klart at det ikke blir en øy (åpner man slusene blir det jo tørt/eller en elv)....eller? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 (redigert) Nei, vi har ikke noen uteligger .... Den siste fikk plass på sykehjemmet, for noen uker siden.... Les en gang til. utligger. ikke uteligger, (slike er det nok av i mandal. ) God helg i rengværet. Redigert 7.Juli.2007 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Sebaldus Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Greit å være på den sikre siden...men trodde Lano sverget til Zodiac redningsflåte av topp kvalitet så 4 Steadyer på slep er vel kanskje å ta hardt i? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 En ting.... Heter det forresten ikke Elsesodden, og ikke Elseodden ? Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 7.Juli.2007 Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 ...har fåttbekreftet fra sikre kilder (gammel båtbygger fra Skjernøya) at det heter Elsesodden. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Etter at alle har vært og sett åpningen til Sonja... ...så er vel Elses odde neste for dronningen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.