suspect Startet 26.Juni.2007 Del på Facebook Startet 26.Juni.2007 (redigert) Etter mye slit så fikk jeg endelig tak i 50hk forgasserer til min 40hk yamaha. Men gleden var kortvarig. Jeg greide å knekke denne pinnen som styrer gassen på den nederste forgasseren, problemet er at denne ikke selges løst og jeg finner ikke noe brukt. Delen på bilder tilhører 40hk forgasser, men er stor sett helt like. Eneste forskjellen er lengden, er usikker på bredden. Har og prøvd og få tak i ny forgasser, men dette viser seg om å være en temmelig umulig oppgave. Viss noen her tråler gjennom nettet og kommer over denne delen eller forgasser gi beskjed. Viss noen har en slik del eller forgasser, brøl ut. Takker for hjelpen. EDIT: Motoren er 3cyl uten autolube. Redigert 26.Juni.2007 av idsø (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Juni.2007 Del på Facebook Svart 26.Juni.2007 Prøv skrotnisse her på forumet, mulig han kan hjelpe deg. Send han en IM Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.