Nybåt Startet 27.Juni.2007 Del på Facebook Startet 27.Juni.2007 trenger å montere ekkolodd i min nye nidelv. Fra min forrige båt har jeg en slik hekkmonterbar svinger, men det er vel ikke tingen på nidelven? Kan jeg montere den invendig, eller trenger jeg en ny type svinger? har lyst til å bytte ut puter og stoler også. Med så aktivt fiske som jeg driver er puter dekket av plast/sky el.lign best. er det noen som selger ferdig lagde slike, eller må jeg få puter trukket om? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Den giveren du har fungerer fint til innvendig montering også. Har det selv i snekka, fungerer fint som bare det. Bruk langsomtherdende epoxylim, forskal med litt tape og monter giveren. Pass på at den blir plassert rett, slik at strålene går nedover og ikke skrått ut til siden! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
GameOver Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Hei. Har akkuratt kjøpt meg Eagle Cuda 168, det går han og montere innvendig med orginal svinger`n + at de koster 900,- med frakt. Funker utmerket bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.