VO`n Startet 27.Juni.2007 Del på Facebook Startet 27.Juni.2007 Hei. Har en ca 8 meter lang uregistrert opplagshenger med boggi stående som jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Da jeg ikke aner verdi på dette, hva kan man forlange av noe sånt ? Sitér dette innlegget Link to post
Amalie Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Jeg har en tilsvarende. Betalte kr. 4 000,- for min. Mange skulle ha 6 000,- husker jeg. Men standard etc har jo stor betydning - også behovet for å bygge den om. /Amalie Sitér dette innlegget _ Link to post
VO`n Svart 27.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Er det en amerikans henger, eller med ruller??? Må ha en amerikaner... Sitér dette innlegget Link to post
New Attitude Svart 28.Juni.2007 Del på Facebook Svart 28.Juni.2007 Kjøpte båt (Maxi 95) ifjor som stod på solid og spesiallaget opplagshenger. Jeg var ikke interessert i hengeren, og rykte spredte seg raskt... En lokal båteier kom med 5000 i handa, og begge var strålende fornøyd Sitér dette innlegget Dufour 40 Performance Link to post
VO`n Svart 28.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2007 Den har ikke ruller... Dette er nok en hjemmelaget henger engang i tiden. Store kraftige H-bjelker er brukt Skal ordne bilder i kveld og sende deg på IM Baylineren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.