Nordboer Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Hei, Jeg har en isolert motorkasse hvor selve "trekket" på isolasjonsmattene (sølvfarget plast???) stort sett har falt av. Vet noen om det finnes noe som kan limes på slike matter slik at jeg slipper å kjøpe nye? Ville spare både arbeid og kostnad da mattene forøvrig gjør nytten. Har lett etter noe selvklebende materiale uten å finne. Har noen tips?? Quote Link to post
eysteind Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 hva med å lime 10mm matter utenpå? Då får du nytt "trekk" og litt ekstra lydisolasjon. Kjøpes rimligs på biltema tror eg.. Quote Link to post
nordic Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Malfix i oslo selger nytt "trekk" med et tynt lag skumgummi bak slik at det er lett å lime på Quote Link to post
Nordboer Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Ja, sannelig fant jeg det ikke i PDF-katalogen hos Malfix. Tusen takk for tipset! Quote Link to post
Bützfleth Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Ikke glem å sjekk Biltema! Bruker de samme mattene for å dempe vibrasjons støy fra harddiskene. Og etter det jeg husker er det ingen som slår Biltema i pris på disse. Quote Link to post
Hydrox Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Matter med bly er faktisk noen kroner billigere hos Maritim enn hos Biltema, mener å huske det er snakk om en tier så ikke noe å stresse over. Quote Link to post
Recommended Posts