Jump to content

Videokamerastativ for båtbruk


Snekker'n

Recommended Posts

Jeg liker å videofilme fine partier fra våre båtturer. Da jeg finner det noe vanskelig å holde båten på rett kurs og filme håndholdt samtidig, så har jeg laget et enkelt videostativ for båtbruk. Dette fungerer brukbart, men ikke optimalt. Er det noen på Baatplassen som har andre løsninger, så vil jeg sette pris på idéer.

 

stativ.jpg

Buster X med Yamaha 70

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Har filmet endel fra båten. For meg virker dette som et litt håpløst prosjekt om båten begynner å rulle eller stampe. Trenger også frihet til å kaste meg rund om noe spennende hender. For meg er det ihvertfall helt nødvendig og ta opp uønskede bevegelser vha kroppen og hendene mens jeg filmer

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Kan jo også nevne at jeg har modifsert et helt vanlig spionkamera slik at det er vantett. Dette er montert permanent i targabøylen, da jeg har litt begrenset sikt bakover. Dette fungerer helt fint og vibrasjoner er ikke noe problem. Rull og stamp er ikke et problem når man ser på dette ombord, men som et opptak vil det se merkelig ut.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...