Jump to content

frakt av båt fra Sandefjord til Bergen

bella

Recommended Posts

På Gulesider.no finner du transportselskaper. :wink: Evnt hør med NorCargo om de kan ta den sjøveien.

Jeg har selv tenkt å ta båten min rundt fra østlandet til vestlandet senere i sommer. Regner med å bruke 2 dager på det. Skal bli en morsom tur. :cool:

Tror ikke at det kommer på over 6000 kr. Ring : ms røssøy tlf. 91614000

det hørtes ut som en meget bra pris!! Jeg ringer dem i morgen. Jeg har det litt travelt, tror du de kan ta dette relativt hurtig?

• 1 month later...

Finnes det ande alternativer til Røssøy?

(De hadde nemlig ikke plass nå, var 10 båter som skulle fraktes)

Jeg skal frakte en 30fots hollandsk stålbåt fra Oslo til Bømlo (alt. Bergen/Haugesund/Stavanger).

Tusen takk for tipset Ola Dunk :flag:

Da er det bestilt frakt med MS røssøy på fredag :cheers:

Jo bare hygelig :wink:

Gratulerer så mye med ny båt :cheers: Du er sikkert fornøyd med båten, men det er verre med været her i Bergen :nonod:

• 5 months later...
går den båten rundt hele kysten eller?

Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål

Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt

var i Søgne i går

Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover

Edited by LALUNA (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

• 1 year later...
Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål

Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt

var i Søgne i går

Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover

Noen som vet hvilken båt som har denne ruten i dag? Eventuelt tlf nr? Er ute etter frakt fra Horten til Steinkjer, dvs HVIS det blir båthandel! :wink:

PO

Scand 7600 Dynamic VP KAD32
X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8
X- Nidelv 24

• 1 month later...
  • 2 years later...

Legger til litt info her, mht. MS Røssøy, da jeg akkurat har undersøkt med frakt østover mot Oslo. Rederiet har muligens kvittet seg med denne, og har nå M/S Rana Express. Drives av Seines Rederi.

Båtfrakt foretas vestover, fra Drammen. Ikke andre veien, da skipet lastes på vestlandet og leveres østover. ingen anledning til å ta båtlast østover, altså.

Edited by Fusebox (see edit history)
  • 4 weeks later...