bella Startet 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2007 (redigert) Jeg skulle ha fraktet en 23 fots båt fra Sandefjord til Bergen. Har vært i kontakt med Tollpost, men den var for bred på dem. Bredde er 256 cm. Tips på evt transportører mottaes med takk!! Redigert 28.Juni.2007 av bella (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 På Gulesider.no finner du transportselskaper. Evnt hør med NorCargo om de kan ta den sjøveien. Jeg har selv tenkt å ta båten min rundt fra østlandet til vestlandet senere i sommer. Regner med å bruke 2 dager på det. Skal bli en morsom tur. Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 Ring : ms røssøy tlf. 91614000 Billig og pålitelig.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 Returtransport Tollpost :-) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 Leie henger og kjøre den selv - det må da bli det billigste? Sitér dette innlegget Link to post
bella Svart 28.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 (redigert) tj skrev: Leie henger og kjøre den selv - det må da bli det billigste? Hva er maks vekt og størrelse man kan ha på henger? Helt klart en ide å kjøre den selv om det er mulig!! Redigert 28.Juni.2007 av bella (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 Tror ikke at det kommer på over 6000 kr. Ring : ms røssøy tlf. 91614000 Sitér dette innlegget Link to post
bella Svart 28.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 ola_dunk skrev: Tror ikke at det kommer på over 6000 kr. Ring : ms røssøy tlf. 91614000 det hørtes ut som en meget bra pris!! Jeg ringer dem i morgen. Jeg har det litt travelt, tror du de kan ta dette relativt hurtig? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 28.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2007 Med vanlig sertifikat klasse B finner du forskriftene her: http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal Sitér dette innlegget Link to post
bella Svart 30.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2007 ola_dunk skrev: Tror ikke at det kommer på over 6000 kr. Ring : ms røssøy tlf. 91614000 Tusen takk for tipset Ola Dunk Da er det bestilt frakt med MS røssøy på fredag Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2007 (redigert) Fra Bergen eller til Bergen? Gratulerer Redigert 30.Juni.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bella Svart 30.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2007 Bitteliten skrev: Fra Bergen eller til Bergen? Gratulerer til Bergen. Ny båten kjører jeg rundt selv Sitér dette innlegget Link to post
bella Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2007 Da var båten på vei mot Bergen Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 7.August.2007 Link til dette innlegget Svart 7.August.2007 Finnes det ande alternativer til Røssøy? (De hadde nemlig ikke plass nå, var 10 båter som skulle fraktes) Jeg skal frakte en 30fots hollandsk stålbåt fra Oslo til Bømlo (alt. Bergen/Haugesund/Stavanger). Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 7.August.2007 Link til dette innlegget Svart 7.August.2007 Helgebjork skrev: Finnes det ande alternativer til Røssøy? Du finner mange frakterederier her. Klikk på "medlemsfartøy". Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
ola_dunk Svart 7.August.2007 Link til dette innlegget Svart 7.August.2007 bella skrev: Tusen takk for tipset Ola Dunk Da er det bestilt frakt med MS røssøy på fredag Jo bare hygelig Gratulerer så mye med ny båt Du er sikkert fornøyd med båten, men det er verre med været her i Bergen Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 ola_dunk skrev: Ring : ms røssøy tlf. 91614000 Billig og pålitelig.. går den båten rundt hele kysten eller? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 (redigert) dal-z skrev: går den båten rundt hele kysten eller? Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt var i Søgne i går Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover Redigert 31.Januar.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Noflow Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 ok, tror du de kan frakte en 12 foter? strekningen Vennesla/Kristiansand - Ålesund kan også prøve å ringe de i morra da, det er vel litt sent nå. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Du kan sikkert ringe de nå går eller ligger i havn tviler på at de sover Koselige folk /mannskapet da ..de har ikke 0700-1500 som arbeidstid der ombord Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Noflow Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 hehe, det er vel ingen kontor å ringe til der nei... Sitér dette innlegget Link to post
blackdev Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 LALUNA skrev: Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt var i Søgne i går Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover Noen som vet hvilken båt som har denne ruten i dag? Eventuelt tlf nr? Er ute etter frakt fra Horten til Steinkjer, dvs HVIS det blir båthandel! Sitér dette innlegget PO Scand 7600 Dynamic VP KAD32X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8X- Nidelv 24 Link to post
S.Hafsmo Svart 29.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2009 hmm.. er dette en stålbåt som tar båter i tillegg? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 17.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2012 (redigert) Legger til litt info her, mht. MS Røssøy, da jeg akkurat har undersøkt med frakt østover mot Oslo. Rederiet har muligens kvittet seg med denne, og har nå M/S Rana Express. Drives av Seines Rederi. Båtfrakt foretas vestover, fra Drammen. Ikke andre veien, da skipet lastes på vestlandet og leveres østover. ingen anledning til å ta båtlast østover, altså. Redigert 17.Januar.2012 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Linnea Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 Jeg har bare en ting å si om seiens rederi.. Aldrig igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.