Jump to content

frakt av båt fra Sandefjord til Bergen

bella

Recommended Posts

På Gulesider.no finner du transportselskaper. :wink: Evnt hør med NorCargo om de kan ta den sjøveien.

Jeg har selv tenkt å ta båten min rundt fra østlandet til vestlandet senere i sommer. Regner med å bruke 2 dager på det. Skal bli en morsom tur. :cool:

• 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
går den båten rundt hele kysten eller?

Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål

Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt

var i Søgne i går

Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover

Redigert av LALUNA (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

• 1 år senere...
Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål

Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt

var i Søgne i går

Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover

Noen som vet hvilken båt som har denne ruten i dag? Eventuelt tlf nr? Er ute etter frakt fra Horten til Steinkjer, dvs HVIS det blir båthandel! :wink:

PO

Scand 7600 Dynamic VP KAD32
X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8
X- Nidelv 24

• 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Legger til litt info her, mht. MS Røssøy, da jeg akkurat har undersøkt med frakt østover mot Oslo. Rederiet har muligens kvittet seg med denne, og har nå M/S Rana Express. Drives av Seines Rederi.

Båtfrakt foretas vestover, fra Drammen. Ikke andre veien, da skipet lastes på vestlandet og leveres østover. ingen anledning til å ta båtlast østover, altså.

Redigert av Fusebox (see edit history)
  • 4 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...