Amfea Startet 29.Juni.2007 Del på Facebook Startet 29.Juni.2007 (redigert) Jammen tar de gode bilder i lokale nettavisen her i Sunnhordland. Bra jeg hadde fått vimpelen på plass da Dagens i innsida.no Redigert 29.Juni.2007 av Amfea II (see edit history) Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
NilsPils Svart 29.Juni.2007 Del på Facebook Svart 29.Juni.2007 Gratulerer med fin båt og bra bilde! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Juni.2007 Del på Facebook Svart 29.Juni.2007 Trodde dere var hjemme å feiret 10 års jubeleum jeg Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 29.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2007 Er nok hjemme nå, bildet var tatt 22.06. 10 årsfest for denne "byen" blir for mye styr, ser fram til neste helg og Skånevik Bluesfestival. Musikk mer i min gate Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.