Amfea Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 (edited) Jammen tar de gode bilder i lokale nettavisen her i Sunnhordland. Bra jeg hadde fått vimpelen på plass da Dagens i innsida.no Edited June 29, 2007 by Amfea II (see edit history) Quote Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
NilsPils Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Gratulerer med fin båt og bra bilde! Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Frøken Fryd Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Trodde dere var hjemme å feiret 10 års jubeleum jeg Quote Link to post
Amfea Posted June 29, 2007 Author Share Posted June 29, 2007 Er nok hjemme nå, bildet var tatt 22.06. 10 årsfest for denne "byen" blir for mye styr, ser fram til neste helg og Skånevik Bluesfestival. Musikk mer i min gate Quote Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Recommended Posts