Jump to content

Bytte/fylle gassflasker i Sverige eller Danmark


Sydvesten

Recommended Posts

Har slike 2 kg Statoil gassflasker med hurtigkobling i båten og lurer på om jeg få disse fyllt eller byttet i Sverige eller Danmark. Er det noen som vet om det er samme flasker i noen av disse landene..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er ikke sikker på hvem type du mener, men de blå med skrutilkobling kan byttes i Sverige.

 

Se denne linken og nederst på siden.http://www.aga.no/international/web/lg/no/likelgagano.nsf/docbyalias/prod_propan_flasketype

 

Det er den kuleformede jeg mener.

Princess 435 volvopenta_sotw.gif

Pretty Woman, Oslo

Link to post
Share on other sites

Jeg har de vanlige uten skru, kun vanlig hurtigkobling.... det kan se ut som det ikke er så lett å få byttet den... har tatt den siste flasken i bruk nå og regner med at den holder en 17-18 døgn slik som den forrige, og er vi på vei hjemover

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Da er vel en mulighet for å få kjøpt en ny flaske i Danmark da vil jeg tro, om jeg ikke får byttet.. Har gass for 14 dager til i allefall..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Ta ut gassflasken og kjør innom "gasstanker`n" i Larvik.

Denne ligger bak Europris rett ved avkjøringen v/ E-18.

Han fyller opp flasken uavhenging av hvor mye som er på den fra før og du betaler kun for påfylt volum.

(Han veier flaska før og etter påfylling).

Jeg var innom her om dagen og toppet min flaske nå før ferien og det kostet kr. 21,- :wink:

Link to post
Share on other sites

Ta ut gassflasken og kjør innom "gasstanker`n" i Larvik.

Det er litt langt fra Vestkysten av Sverige til Larvik, så jeg satser på at jeg finner en løsning i Danmark sår vi kommer dit mot slutten av uken..... foreløpig ligger vi nå utenfor Lysekil...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...