Jump to content

Princess 33


Sydvesten

Recommended Posts

Heisann !

Jeg har kommet over et noe slitent(vrak i følge min kone) eksemplar ev en Princess 33 Mk I med "takterrasse" eller flybridge heter det vel  :sailing: antagelig fra rundt 1980. Denne er utstyrt med et par grønnmalte fra søta bror.. Antageligvis 40 A  motorer fra samme tid. Båten i seg selv ser ganske velbrukt ut men er forholdsvis komplett..

Er det noen som kjenner til denne båtmodellen... Har blitt fortalt at de gamle Princess'ene har et tungdrevet skrog og drar med seg halve fjorden og litt til når man marsjer.....

Så lenge prisen er lav(under 100.000) så er det vel et greit kjøp....??

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke vil ha'n. Send meg IM med adresse til selger.

Prinsess for under 100 må bare være ett kupp. :sailing:

Selv om kona di har rett. :crazy:

 

Foresten: Hvis du fremdeles er nedi "yallaland" og båten har adresse  der, blir det for mye styr.

 

Pekjan

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Foresten: Hvis du fremdeles er nedi "yallaland" og båten har adresse  der, blir det for mye styr.

Pekjan

Jeg er nok fremdeles her og båten ligger her, slik at det er nok ikke så lett for andre fra moderlandet å kjøpe denne...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...