Jump to content

Yanmar verksted på sør/østlandet, anbefalinger?


sharko

Recommended Posts

Har kommet 2 nye yanmar-verksteder i Tønsberg. Vestfold Elektrodiesel og Mågerøy Marina. Har brukt Vestfold Elektrodiesel en gang i forbindelse med at starter måtte skiftes etter at den hadde hengt seg opp og brennt. De ga et veldig godt inntrykk ved å vise veldig god service og rep. Mågerøy Marina kjenner jeg derimot ikke til.

Link to post
Share on other sites

Spør jo hva du skal gjøre? Er du på båttur og trenger akkutt hjelp eller er det overhaling det er snakk om?? Pers Verkstedsvogn i Kr.sand har mye erfaring med Yanmar. Dyktig og ikke av de dyreste heller. Han kjører til båten og det er et poeng. Om han tar oppdrag i Arendal vet jeg ikke.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Jeg er også på jakt etter et verksted som kan skru Yanmar.

Har ikke noe akutt behov nå, men som jeg nevner i et par andre tråder er det litt som etterhvert muligens må gjøres noe med.

 

Håper å bli anbefalt noen på strekningen Tønsberg - Arendal. Båten ligger normalt i Kragerø, så nevnte strekning er akseptabel reisevei - forutsatt at det er et bra verksted.

 

I fjor var jeg hos det lokale autoriserte Yanmar-verkstedet og ba om at visse punkter skulle gjøres, se denne tråden. Som dere ser var dette ikke noen suksess.

 

Mitt "drømmeverksted" er ikke nødvendigvis et autorisert verksted, men et verksted som lytter til hva kunden ber om.

Noen som har anbefalinger?

Buster X med Yamaha 70

Link to post
Share on other sites

Tønsberg Turbo Diesel A/S. De kan med Yanmar.

 

 

......

Tønsberg Turbo Diesel

 

Jeg forsøkte å komme i kontakt med Tønsberg Turbo Diesel i Slagendalen i vår,

men fikk inntrykk av at firmaet er nedlagt da lokalene nærmest stod tomme.

Jeg har også inntrykk av at dette firmaet har gjort en god jobb med Yanmar,

men det hjelper lite hvis de har lagt ned?

Noen som vet noe om dette?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...