tnorderu Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Kosterfjorden fra sin beste side i dag. Gikk fra Ekenäs 14, stort sett fult hele dagen men best mulighet for plass 10 - 11. Går til Ulsholmen via Havsstensund for bunkring Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Hadde Ulsholmen som mål, men tok turen innom Strömsund på Väderöarna så vi endte her. Longside plass langs fjellet. 19 grader i vannet, sola steiker. Herlig. Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Smögen, mye båt. Må fylle diesel i morgen, hvor skal man fylle: På den lille øya mellom kungshamn og smögen? Eller det som ser ut som en ubetjent stasjon ved kaia i Kungshamn? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 (redigert) Fra Play del Malmön,tvillingstrendene som ligger like ved havna. Redigert 20.Juli.2016 av Kaskazi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Ved Havstenstenssund vurderer vi å prøve uthavn på Testholmene, inn i Alevikkilen eller Långeskär. Noen erfaringer herfra mottas med takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Alevikkilen er utmerket for svai. Det er også flere steder man kan ligge til fjell med hekkanker. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Bitteliten Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Smögen, mye båt. Må fylle diesel i morgen, hvor skal man fylle: På den lille øya mellom kungshamn og smögen? Eller det som ser ut som en ubetjent stasjon ved kaia i Kungshamn? 15,5 kr/l der. Er også mulig å fylle i fiskehavnen i Smøgen. Tank der som styres av Watski butikken. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Alevikkilen er utmerket for svai. Det er også flere steder man kan ligge til fjell med hekkanker. Luksusproblem: Kan det bli for varmt der inne de neste par dagene? ? Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Koster: Vi har nå ligget 3 netter på de beste plassene her, i morgen har vi bestemt å dra til uthavn. Vi regner med å dra ca klokka 10 i morgen. Vi er da 3 båter i rekke som vil dra samtidig fra strålende plasser her. Vist noen vil til koster imorgen er det gode muligheter imorgen. Vist noen har tenkt seg inn så bare si fra her så ordner det seg nok med plass, kjør inn med lanterner elle gode måter for å gjenkjenne deg så har jeg et halvt øye på utkikk etter deg/dere. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Hadde Ulsholmen som mål, men tok turen innom Strömsund på Väderöarna så vi endte herHvordan er båttettheten i Strömsund? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bitteliten Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Bra tetthet her. Dvs brygga har to lag, og de fleste plasser langs fjellet er tatt. Men det virker som om det blir litt utskifting i dag. Vi skal i hvertfall videre. Vi ligger longside rett N for brygga. Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 .... Vist noen har tenkt seg inn så bare si fra her så ordner det seg nok med plass, kjør inn med lanterner elle gode måter for å gjenkjenne deg så har jeg et halvt øye på utkikk etter deg/dere. Skal det nå i tillegg til forhåndsbestillte plasser også skal bli "venne-avtalte-plasser"? Hvordan vil du gjøre i et slikt tilfelle hvis jeg ser at du forbereder avgang og jeg da venter på ledig plass? Så kommer det inn en båt med lanterner på som blir vinket inn før meg. Jeg vet i hvert fall hvordan jeg vil reagere på en slik oppførsel. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Nei ikke slik jeg tenkte det. Men tenkte mer å bare vinke for å si fra at det er her det er 3 båter som skal ut. Slik at du/dere kan vente ved brygga vi ligger og ikke kjører forbi. Men holde av plasser gjør jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Ok! Grei avklaring Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Første gang vi besøker Åstol, et herlig sted. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
dennrick Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Elektronikken til seilbåten vi reiser med har dødd-plotter og ansre instrumenter. Aner ikke hvor vi skal begynne feilsøking. Ligger i Lysekil. Vet noen om hvor vi kan finne hjelp? Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
MajorAndy Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Drevia i Lysekil? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Det første jeg ville sjekket om det er en sikring til de døde enhetene som er gått. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
dennrick Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Takk? Gåent rele. Seilbåt kapteinen fikk et nytt på Drevia! Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
dennrick Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Er det noen som har status på Gluppö Naturhavn og om det er trangt om plassen der? Lurte på en tur dit imorgen fra Smögen. Kom hit fra Kärringöen idag, og der var det stappa. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
HansO Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Har ennå ikke vært østenfor Risør i båt, men prøver å tusle nord og østover mot Strømstad i slutten av uken. Er det generelt vanskelig å få plass ved en gjestebrygge der? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Har ennå ikke vært østenfor Risør i båt, men prøver å tusle nord og østover mot Strømstad i slutten av uken. Er det generelt vanskelig å få plass ved en gjestebrygge der? Tja, vil tro en del båter slutter ferien til helga. Kanskje best mulighet på fredags formiddag, men da skal det regne...blir litt bingolottet, men sjekk her av og til: http://www.stromstad.se/funktionsmeny/webbkamera.4.b5400fe1453b28b6b7e439.html Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Havneseilas I Hunnebostrand. Det blåser friskt og Tempen er omkring 18 grader. Ingen ting å klage over. Snart serveres det buingebær med fløte! Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 27.Juli.2016 Del på Facebook Svart 27.Juli.2016 Ute av Götakanal, fantastisk opplevelse, men glad for å ha saltvann under båten igjen. Ligger i en fullstappet havn på Åstol, muligens Gullholmen i morgen. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 27.Juli.2016 Del på Facebook Svart 27.Juli.2016 Fant også ut at båten er kjappere + bruker mindre diesel i saltvann. Var nesten litt bekymret over Vänern, men etter at jeg kom ut etter Kungälv gikk alt så mye bedre ☺ Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.