BårdK Startet 2.Juli.2007 Del på Facebook Startet 2.Juli.2007 Trenger nye vindusviskere til båten, 69 cm. lange med feste som på bildet. Har forsøkt Maritim på Slependen og Maxbo på Holmen, samt Thorshov Bilrekvisita, uten hell. Har dårlige erfaringer med å ringe Nimbusforhandleren i Oslo for de henviser meg til Nimbus i Gøteborg (og det blir fort mye penger og tid av det med fortolling ol.). Sitér dette innlegget Link to post
Persson Svart 2.Juli.2007 Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Hej! Jag köpte mina på Mekonomen, en biltillbehörskedja som kanske inte finns i Norge? Men kanske Biltema kan hjälpa dig? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 2.Juli.2007 Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Er det ikke bare å kjøpe to som er like lange på en bensinstasjon , og flytte over festene ? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Ja, det var det jeg også trodde var mulig, men på Torshov Bilrekv. sa ekspeditøren at det ikke gikk? Mulig det var en sommervikar? Kan godt flytte over festet, men diameteren på viskeren må jo matche den på festet/adapteren. Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 2.Juli.2007 Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Er temmelig sikker på at det er standard diameter på viskerene. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 (redigert) Forsøkte med en Boschvisker med samme lengde, men det gikk ikke. Adapteren min er for brei, samt at diameteren på "sylinderen" for å feste viskeren til adapteren er lav. Får vel bare prøve andre typer. Redigert 2.Juli.2007 av BårdK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Juli.2007 Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Vi har jo Mekonomen i Norge også. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
BårdK Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2007 Ja, jeg får prøve Mekonomen på Rud i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 3.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 (redigert) Mekonomen på Rud/Sandvika hadde ikke, heller ikke Sea Sea, men hos sistnevnte ble jeg tipset om å sjekke ut Meca (en verktøyforhandler jeg aldri har hørt) - og hadde de riktig type, merke Bosh for div. lastebiler/busser (artikkelnummer er 1030-3397018170 dersom noen trenger det). Redigert 3.Juli.2007 av BårdK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.