M/S Bastard Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Håper det ikke er noen som verken binder fast eller fortøyer i en uteligger Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Alle sier jo uteligger når det heter utrigger. ....og manifoldbakte poteter var en ny oppskrift. Høres godt ut. Er jo muligheter for wienerpølser i varmeveksleren også da. Hørte for 14 dager siden "badeveranda". Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
ok67 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Og så har man innendørs og utendørs motor. Selv har jeg utendørs. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 D'ekkje lov å le i lo.... Da kommer daumannen og akterliget å tar deg. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Hva med hekkeagregat med innendørsmotor? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
SveinHa Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Karabinkruser med hekkapparat ... og marinert motor Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Jorg-1 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Campingcruiser Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
ivar Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Var vitne til en gjeng som kom i en gammel skøyte,i godt sig inn mot kaia. Matrosen frampå fordekket syns tydeligvis at det var vel godt sig,for han roper "rygg, rygg, RYGG for f**n" bakover.. Da de har kommet seg til kai, kommer han med en trosse av typen oljeplatform-fortøyning, som han slenger på kaia mens han sier "Bind fast denne hyssingen her" De 2 uttrykkene har vi brukt ved mange anlendinger senere, like morsomt hver gang Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
lano2 Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 Grunnen til at jeg ble med i Mandal Seilforening, var at jeg hadde hørt at de seilte på en pølsebane. Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 ...men en neger er en neger Sitér dette innlegget Link to post
Kapitan Vertolet Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 Vi bruker konsekvent "panseret" som navn på.... - ja nettopp: panseret. Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 (redigert) Eller hva når en ba meg om å "rygge bakover i reværsj"... Redigert 4.Juli.2007 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dolfin Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 Tror dere ikke jeg var uheldig her om dagen og kasta "parkeringskroken" på dypt vann uten å ha festa tauet i båten. Ikke fritt for at jeg følte meg litt smådum der jeg stod og så siste rest av tau-tampen forsvinne i dypet.... Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 (redigert) Kjenner til samme problem selv, hadde riktignok sikret kjettingen i "fronten", men hjelper lite når festet var rustet i stykker. Anker og kjetting forsvant pent ut i en nesten sentimental stemning. Alt forsvant, uten et plask. Båten reiste seg litt når 75kg slapp taket, så var det gjort....... Redigert 4.Juli.2007 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 En eg hørte som var litt morro var gattplatter. hva nå d er. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
ivar Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 eller en plattergatter... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
oddkt Svart 4.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2007 Som barnen kallar fenderen Puttifrånkudde Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.