Whiskey Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Hadde også rust på min platform. Brukte litt rubbing jeg hadde liggende og skrubbet med en skurekost. Ble meget bra. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Erik Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Ferobet rustvask(står felgrens på flaska) er innkjøpt, så får vi se om det blir bra... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Komodo Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Det meste som inneholder syre løser det problemet. Jeg pleier å bruke den syra som er til syrevasking av rustfrie sveiser, f.eks. denne: http://www.controlledproductsgroup.com/datasheets/avesta/3014.pdf , men vannlinjerens gjør også susen. Har du et gammelt utlevd bilbatteri kan du jo prøve med batterisyre Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Erik Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Men jeg er litt bekymret for gelcoaten. Risikerer jeg å gå på en syreskade smell der hvis jeg overdriver? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Komodo Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Neida, bare skyll med rent vann og en svamp og vask vekk syren etter en time. Det gjelder uansett hva slags syre du bruker Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bitteliten Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Würth har en egen spray for å fjerne rust fra gelcoat Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Ferobet rustvask serie : Felgrens stod det på flasken. Fungerte fantastisk ! Sprayet på , og tre fire fem gnikk med grovsiden av en svamp så var rust og prikk vekk på glatte flater. I skli strukturen måtte noe mer skuring med stiv børste til, men ble da bra der og. Dette fungerte over forventning. Tusen takk for tips !!!! Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.