nimbuster Startet 3.Juli.2007 Del på Facebook Startet 3.Juli.2007 Jeg tenkte å lage meg et stativ til et solcellepanel, og er i behov av å få tak i aluminiumsprofiler - flatprofil - ca. 8x25 mm eller 10x25 mm. Hvor kan jeg som privatperson få tak i dette? På nettet finner jeg bare grossister, og de tror jeg ikke selger 1,5 m lengde til meg. Det må da finnes butikker her på østlandsområdet som selger dette? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Bauhaus på Liertoppen - (nesten) så mange ulike varianter som du bare ønsker Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Har vært hos flere grossister og kjøpt uten problemer Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jorg-1 Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Slenger meg på her og må si jeg sliter litt med leverandører av nettopp aluminiumsprofiler. Har sendt omtrent 10 mail rundt til store og små produsenter i Norge men ingen selger løse profiler eller vil sende meg en oversikt over profiler. Bauhaus Liertoppen har ikke i nærheten av hva jeg trenger. Trenger profil som vertikalt skrues inn i skrog for montering av 5mm lexan. Deler til vindskjerm altså. Noen tips? Det er snakk om den nederste alu listen med en tynn,svart gummilist som skjuler skruefestene. Å få tak i denne fra båt produsent er bare å gi opp. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
MagneO Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 http://www.sapagroup.com/templates/Page____1993.aspx SAPA er blandt de store, men om de har det du trenger eller er interessert i å selge det vet ikke jeg. Mvh MagneO Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Har for ett par år siden kjøpt noen profiler hos Colt/Golar i Tvedestrand. De hadde det meste. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Har for ett par år siden kjøpt noen profiler hos Colt/Golar i Tvedestrand. De hadde det meste. Geir Ja...har sjekket men de selger kun engros. De kunne ikke hjelpe. Ellers var det dette stedet jeg godt kunne tro de hadde det jeg trengte. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Lotus Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Jeg skaffet mine alu-profiler hos en av de mange leverandørene som lever av å levere alu- og stålprofiler av ymse størrelser og former til alle båtbyggerne i Aust-Agder, men det kan neppe være noe stort problem å skaffe slike ting i resten av landet heller? Sitér dette innlegget Link to post
aefro Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Kjøpte nye alu lister til vinduene fra disse,http://www.hartveitbutikk.no/ de skal ha mye annet forskjellig også... Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 Sørlandets Aluminiumsprodukter AS? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Trenger også noen al.profiler. Ser ikke ut til å være lett å finne forhandler. Tips Vestfold, Telemark ? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Tja, ikke Vestfold, men kanskje ikke langt unna likevel? Bauhaus på Lier. Sitér dette innlegget Link to post
Vegardos Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 tillater meg å blande meg inn: er ikke dette noe de fleste vanlige blikkenslagere skaffer? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Ertec i Tvedestrand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.