Jump to content

Aluminiumsprofiler - hvor kan dette skaffes?

nimbuster

Recommended Posts

Jeg tenkte å lage meg et stativ til et solcellepanel, og er i behov av å få tak i aluminiumsprofiler - flatprofil - ca. 8x25 mm eller 10x25 mm. Hvor kan jeg som privatperson få tak i dette? På nettet finner jeg bare grossister, og de tror jeg ikke selger 1,5 m lengde til meg.

Det må da finnes butikker her på østlandsområdet som selger dette?

Slenger meg på her og må si jeg sliter litt med leverandører av nettopp aluminiumsprofiler. Har sendt omtrent 10 mail rundt til store og små produsenter i Norge men ingen selger løse profiler eller vil sende meg en oversikt over profiler. Bauhaus Liertoppen har ikke i nærheten av hva jeg trenger.

Trenger profil som vertikalt skrues inn i skrog for montering av 5mm lexan. Deler til vindskjerm altså. Noen tips?

img_9786.jpg

Det er snakk om den nederste alu listen med en tynn,svart gummilist som skjuler skruefestene. Å få tak i denne fra båt produsent er bare å gi opp.

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...