Spirit Startet 3.Juli.2007 Del på Facebook Startet 3.Juli.2007 Hei Er det noen som vet hvor det er enklest å få tak i flybridge beskyttelse til en Bayliner 2556 1988 modell? USA,Norge,etc? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Juli.2007 Del på Facebook Svart 3.Juli.2007 letastopshop lager disse trekkene for en rimelig penge. bare å fortelle de hvilken modell du har så er de igang... Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 4.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 Hei Jeg har prøvd å få kontakt med Leta men det er ingen respons på mine mailer. Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 4.Juli.2007 Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 Hvis du har det gamle, som kan brukes til mal ville jeg bruke en lokal kalesjemaker Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Spirit Svart 4.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 Jeg har desverre ikke det gamle overtrekket. Det var i båten men nå er det borte sammen med litt andre saker. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Juli.2007 Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 Jeg har prøvd å få kontakt med Leta men det er ingen respons på mine mailer. Brukte du denne addressen: info@letastopshop.com ? Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 6.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 (redigert) Jeg fikk ett tilbud fra de: Flybridge trekk 350$ og kalesje bak kunne jeg få til 800$, er dette gode priser? Er det noen av dere som har kjøpt tilsvarende? Redigert 7.Juli.2007 av Spirit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 9.Juli.2007 Del på Facebook Svart 9.Juli.2007 (redigert) Jeg har hatt tilsvarende, for såvidt OK, men tror jeg ville valgt en norsk kalesjemaker, siden disse amerikanske kalesjene ikke tetter godt nok rundt bakvegg. Tror Alf Hansen har laget en til 2556(89 mod med stigen på styrbord side). Denne kalesjen henger sammen med flybrigdetrekket. Har en liknende kalesje på min 2858 produsert av Flataker industri, Elnesvågen https://baatplassen.no/bildearkiv/0/162/000_0009.jpg Redigert 9.Juli.2007 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
ler Svart 24.Juli.2007 Del på Facebook Svart 24.Juli.2007 Jeg bestilte flybridge-cover av "Letas topshop" - til min 2556 -87 mod. i fjor høst. Bestillingen foregikk pr. mail, og de var raske/greie å ha i dialog. Jeg oppga mitt Mastercard-nr. til dem, da de ville ha betaling i forkant. Dette var uproblematisk. Kan bekrefte at coveret var en 1/2-meter "for kort" - noe som skuffet meg. Letas... innehar originale maler og jeg tok det for gitt at coveret gikk helt ned i bakkant av flybridgen, - noe det altså ikke gjorde. Dette til tross for at det er originale trykk-knappfester på båten helt "ned". Prisen ble rundt 3000 kr. inkl. frakt og avgifter. Da kom pakken på døra. Vet at det finnes "smartere" måter å få pakker/artikler fra f.eks. USA på. Mener at det står noe om det i andre tråder her på "baat.no". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.