Jump to content

Flybridge trekk til Bayliner 2556


Spirit

Recommended Posts

Jeg har hatt tilsvarende, for såvidt OK, men tror jeg ville valgt en norsk kalesjemaker, siden disse amerikanske kalesjene ikke tetter godt nok rundt bakvegg. Tror Alf Hansen har laget en til 2556(89 mod med stigen på styrbord side). Denne kalesjen henger sammen med flybrigdetrekket. Har en liknende kalesje på min 2858 produsert av Flataker industri, Elnesvågen https://baatplassen.no/bildearkiv/0/162/000_0009.jpg

Redigert av Trophy (see edit history)

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Jeg bestilte flybridge-cover av "Letas topshop" - til min 2556 -87 mod. i fjor høst. Bestillingen foregikk pr. mail, og de var raske/greie å ha i dialog. Jeg oppga mitt Mastercard-nr. til dem, da de ville ha betaling i forkant. Dette var uproblematisk.

 

Kan bekrefte at coveret var en 1/2-meter "for kort" - noe som skuffet meg. Letas... innehar originale maler og jeg tok det for gitt at coveret gikk helt ned i bakkant av flybridgen, - noe det altså ikke gjorde. Dette til tross for at det er originale trykk-knappfester på båten helt "ned".

 

Prisen ble rundt 3000 kr. inkl. frakt og avgifter. Da kom pakken på døra. Vet at det finnes "smartere" måter å få pakker/artikler fra f.eks. USA på. Mener at det står noe om det i andre tråder her på "baat.no".

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...