tomeriks Startet 4.Juli.2007 Del på Facebook Startet 4.Juli.2007 Må kjøpe ny kartplotter, og er på utkikk i den nedre prisklasse.. Har låst meg litt på denne; EAGLE KARTPLOTTER-INTELLIMAP 502 iGPS Er det noen her som har erfaring med denne, eller kartenen den bruker (navitronics Gold)?? Selges hos baatservice.net, spesifikasjoner kan sees der. Er takknemlig for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
SleipnerMotor Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Intellimap 502igps eer en flott plotter med gode egenskaper. solid tåler juling og fantastisk reklamasjons serivice hvis du legger ved NØYE beskrivelse av feilen, da havner den mest sannsynelig hos meg:) Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 7.Juli.2007 Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Kan anbefales Kjøpte min i fjor.Veldig fornøyd Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.Juli.2007 Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Plotteren er bra den og Eagle er gunstig priset i Norge sammenlignet med storebror Lowrance. Men du bør legge i de ekstra kronene og gå for Intellimap 642 C iGPS, 640x480 kontra 320x240 i oppløsning er en helt annen verden. Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Intellimap 502igps eer en flott plotter med gode egenskaper. solid tåler juling og fantastisk reklamasjons serivice hvis du legger ved NØYE beskrivelse av feilen, da havner den mest sannsynelig hos meg:) Hva er utsalgsprisen på denne, og hvor kjøper jeg denne?? Har litt begrenset budsjett nå før ferien.. Men, det er jo veldig greit å få god oppfølging i etterkant.. Sitér dette innlegget Link to post
SleipnerMotor Svart 10.Juli.2007 Del på Facebook Svart 10.Juli.2007 nå har jeg akkurat sjekket dataen den ksoter rundt 6 500,- kroner de fleste butikker. sjekk marineshop.no der har de den under "Kartplotter med ekkolodd" til 6 470,- kroner. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 10.Juli.2007 Del på Facebook Svart 10.Juli.2007 Jeg har denne med ekko og kart er kjempefornøyd med denne,innebygd antenne.Stemmer veldig bra etter staker skjær/grunner og osv.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
jappen Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Jeg har Intellimap 642C IGPS. Har ikke brukt den så mye enda, men jeg er godt fornøyd så langt. Du får den hos Maritim for 4630,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.