saga Startet 4.Juli.2007 Del på Facebook Startet 4.Juli.2007 Har i dag solgt min Saga 25 CC som jeg har eid i 6 år. Faktisk en av de fineste jeg har sett av denne typen. Ganske vemodig å se den legge av gårde men det går vel over etterhvert. Fikk like oppunder prisantydningen og er fornøyd med prisen. Håper de nye eierne blir fornøyd med båten og behandler den fint. Er nå på utkikk etter en Rana 520 SL så hvis det er noen som har erfaringer eller vet om/har en slik for salg så er jeg interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Juli.2007 Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 (redigert) Hva er det som gjør at du kvitter deg med en så flott skute? Ser jo forøvrig at det er en hel del av den etterspurte båttypen på Finn. Redigert 4.Juli.2007 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
saga Svart 4.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2007 Båten ble solgt fordi den de siste to årene har blitt lite brukt etter at vi fikk en gutt for to år siden. Med smårollinger ombord ble det litt stress å være på sjøen med han krypende høyt og lavt. Har også restaurering av naust/hytte på gang og det ble ikke tid til å vedlikeholde og bruke alt. En skjærgårdsjeep som Rana 520 SL til å frakte mellom hjemmet og hytta blir mere i anvendelig nå i en periode. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.