Jump to content

Har solgt båt og er på jakt etter ny


saga

Recommended Posts

Har i dag solgt min Saga 25 CC som jeg har eid i 6 år. Faktisk en av de fineste jeg har sett av denne typen. Ganske vemodig å se den legge av gårde men det går vel over etterhvert. Fikk like oppunder prisantydningen og er fornøyd med prisen. Håper de nye eierne blir fornøyd med båten og behandler den fint.

 

Er nå på utkikk etter en Rana 520 SL så hvis det er noen som har erfaringer eller vet om/har en slik for salg så er jeg interessert.

Link to post
Share on other sites

Båten ble solgt fordi den de siste to årene har blitt lite brukt etter at vi fikk en gutt for to år siden. Med smårollinger ombord ble det litt stress å være på sjøen med han krypende høyt og lavt. Har også restaurering av naust/hytte på gang og det ble ikke tid til å vedlikeholde og bruke alt. En skjærgårdsjeep som Rana 520 SL til å frakte mellom hjemmet og hytta blir mere i anvendelig nå i en periode.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...