Seilaren Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 (edited) God dag. De fleste har sikkert fått med seg at Sonja er 70 år i dag og feirer bursdagen i Stavanger. Hun har kommet sjøveien fra en annen plass.. I disse dager/uker er jeg instruktør for barn i Stavanger Seilforening i annledning noe Stavanger har som Heter "Fiks Ferdige Ferie". I dag var noe av programmet å kjøre ut med båter å vinke til de kongelige. Noe barnene syntes var stor stas Noen bilder; Det norske kongeskipet kommer inn mot byen. Vi flagget "i 90" Noen som kjenner disse tre? Brannbåten Nøkk viser seg frem. Det var morsomt å kjøre under strålene - Vi ble klissvåte.. Det Danske kongeskipet. Kongeskipene til kai. Edited July 4, 2007 by Seilaren (see edit history) Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Helt konge de båtene der Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bjorngb Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 "Dannebrog" er hakket penere enn "Norge" - i mine øyne Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted July 4, 2007 Author Share Posted July 4, 2007 Det synes jeg også... Bare fordi de er store og hvite, og "tilhører" kongefamilien så er de vell ikke så mye penere av den grunn. Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
Sleipner93 Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Flotte skip er det. Men det finnes nok flottere da. Hehe ser at Veteranskipet har blitt kastet vekk fra kaien den dagen! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts