Jump to content

Trenge hjelp med det el./fordel./coil mm. på en V8 *Betaler bra*


blacki

Recommended Posts

Hei!

 

Like før jeg gir opp hele båtprosjekte mitt nå..

 

 

Probleme er Coil/fordelere evt. annet el. Får ikke gnist, og antar at det bare er en filleting. Er forøvrig en elektronisk fordeler/coil dette.

 

 

Så om det finnes noen kompetente personer på karmøy/haugesund eller omeng med peiling så betaler jeg veldig bra for hjelp.

 

Er snakk om litt koblingsarbeid; finne ut hvor ledniger på coil mm. skal hen!

 

Instrumenter må også kobles til, her er det merket opp før dem ble kappet (av motor selger). Men er ikke helt 100% sikker her heller, så litt hjelp kunne vært greit på dette område også.

 

 

Er sikkert et par-3 timer med arbeid for en som har peiling +/-.

 

Uannsett så skal jeg betale bra for hjelp. :flag:

 

 

Så kjære båtvenner; håper det er noen der ute som kan hjelpe en fortvila/desperat kar. :smiley:

 

 

Motor er en V8 med chevy blokk/VP260a som den så fint heter.

 

Edit: har koblings skjema og slikt på alt. ;)

Redigert av blacki (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

ps. kom gjerne med tips om personer/steder (I haugesund/karmøy område seff) som kanskje kan ta en slik jobb/hjelpe?

 

Har forhørt meg med en del og noen steder, men det lite med tid, ellers så ska dem ha båt til der dem holder til.. Litt vanskligt når den ligger på land og veier 2 tonn+.... ;)

Redigert av blacki (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...