Jump to content

Trim indikator Bravo?


Xlnt

Recommended Posts

Hei

Er det noen som har vært noe særlig borti Trim-giver(på drevet) og indikator(på instrumentpanelet) for Bravo drev? Mitt problem er at jeg byttet motor i båten min og motorprodusenten hadde brukt ledningen til trim indikatoren til glødelampe (selvfølgelig uten å si et knyst om dette) slik at når jeg starter min motor fikk jeg utslag på trim indikatoren. Jeg fant ut av det etterhvert og har fått lagt opp en ny ledning til indikatoren og en egen lampe for gløding. Men nå vil ikke instrumentet bevege seg noe lengre. Har lest at hvis man kobler pluss inn på feil side av indikatoren så kan det gå i stykker. er det noen som vet om det er tilfelle eller om det er sender-enheten i drevet som er synderen nå?

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Link to post

Prøvde det men fikk ikke noe utslag, men så vet jeg heller ikke om jeg målte riktig, at ohm meteret var i rett instilling. Har fem forskjellige muligheter som begynner på 20.000K, 2.000k, 200K, 20K og 2000 om jeg ikke husker helt feil.

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...