morgull Svart 22.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Er godt mulig det da skal være slik. Er litt usikker, men når det kommer kjølestråle på siden av motoren som på bildet jeg har tatt lenger opp i dette emnet, så skulle vel det være bekreftelse på at kjølingen virker? Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Hilmar 2 Svart 22.August.2007 Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Det kom aldri ut av min heller. den gjikk godt over 100 timer i året. timene flyr fort! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Mix Svart 22.August.2007 Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Er godt mulig det da skal være slik. Det skal nok det. Det er ihvertfall slik på min. Og har alltid hvert slik. Hoveddelen av kjølevannet kommer ut nede under vann. + Litt i kontrollstrålen. Kun eksos i det hullet du referer til. Mest når motor står i fri. Under fart kommer mesteparten av eksosen ut i propell bosset. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 22.August.2007 Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Stemmer det dere sier På den motoren jeg hadde kom det ikke ut noe verken nede på stammen eller propellen. Men vannet som kom i kontrollstrålen var så varmt at du kunne brenne deg! Så jeg tror ikke man skal stole blindt på den strålen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.